Snodde den från Bett, som snodde från typ Mary

Nu 2008
Är 18 år gammal, bor i henån, är för tillfället på semester i norrland hos min bror som nyligen fått en son.
Studerar till något inom språk fast jag går estet-bildoform. har inte lika mkt som bett att säga. är även singel

5 år sedan 2003
då var jag 13 år, och det mest fantastiska är att jag inte minns något med den åldern. Året innan jag flyttade till Orust. Hade även brutit armen detta år, för andra gången.

10 år sedan 1998
Jag var 8 år, minns ingenting, bodde i tranemo.

15 år sedan 1993
Jag var 3 år och farfar dog, minns förövrigt ingenting, relativt nyinflyttade till tranemo

20 år sedan 1988
1988? 2 år innan min födsel. 

23 år sedan 1985
fanns inte då, tyvärr 

Om 10 år 2018
Då är jag 28 år, förhoppningsvis gift med ett barn, en kille som heter alexander, eller alexandra.  Förhoppningsvis är jag en lyckad konstnär som försörjer sig på engelska och japanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0